Monday, December 31, 2012

MOHONLAH PERTOLONGAN ALLAH

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

salam semua


sedih memikirkan kerana kita selalu tersalah tafsir dengan apa yang allah nak beri pada kita .. sedar atau tidak , dia sentiasa memerhatikan dan menjaga kita

ok2 .... selamat bercuti SEMUA !
dan SELAMAT TAHUN BARU ... semoga kedatangan tahun baru ini memberikan kita seribu rahmat dan kebahagiaan .. panjang umur dan dimurahkan rejeki !

ini bukan entry terakhir akak utk 2012 tau ! ... malam kang ada entry lagi .. soo tungguuuuuuuuuuuuuuu lalallala ;)

mood : cepatlah 5.30 petang !!!!!!!!!!!!!!!!!




PERSANDINGAN APEX & LEUNIEY !

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

salam semua

cantiknyeeeeeeeeeeee mereka berdua nie .. terserlah keayuan leuniey nie .. apex punn apa kurangnyaaa .. segak .. cuma sib baik dia x senggih banyak kali .. kalau tidak terserlah gigi taringyeee ahahahha .. jahat akak kan .. dia x handsome kalau senggih ... kalau dia senyum ok ...
adohaiii awat komen tang gigi dia lak iedaaaaaaaaaa weh ! .. ahhahaha suke .. suke .. ahahhaha 

ok2 jom lah layan pic2 yg cantik2 nie ...


 






semoga mereka kekal bahagia hingga ke hujung nyawa ! 

ps : tahap kebosanan dah melebihi 100% nie ... banyak pejabat yg amik 1/2 day ... aduhhhhhhhh nak jugakkkkkkkkkkkkkkk huhuh




ROGOL BAWAH UMUR : KERAJAAN PINDA SEKSYEN 376 KESIKSAAN

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

salam semua

bagus lah kalau hukuman di pinda demi membela nasib gadis2 yang terlibat dengan kes rogol nie .. kalau tidak xtahu nak cakap ape dah .. bila di pinda harap2 , hukuman kepada pesalah lebih berat dan akan menyedarkan masyarakat bahawa kerjaan tidak pandang remeh atas perkara2 macam nie .. jadi kuranglah sikit kerisauan anak2 gadis sekarang ..

dan jangan pula menggangap bila undang2 ini di pinda , kita x perlu berhati2 .. silap tuu .. harap anak2 gadis di luar sana lebih peka , keluar rumah tidak berseorangan lagi dan tidak mudah mempercayai orang luar .. manusia nie x semuanya baik , adakalanya mereka tewas dengan dugaan syaitan ... 
  

KUALA LUMPUR: Keputusan dua kes rogol gadis bawah umur yang menyaksikan tertuduh tidak dikenakan hukuman penjara, menjadi isu hangat yang 'dibicarakan' orang ramai sehingga menyebabkan kerajaan membuat keputusan untuk meminda Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

Kes pertama membabitkan bekas pemain boling kebangsaan Noor Afizal Azizan, 19, yang dibebaskan dengan perintah berkelakuan baik selama lima tahun dan bon jaminan RM25,000 selepas mengaku merogol seorang gadis berusia 13 tahun di sebuah hotel di Ayer Keroh, Melaka pada 5 Julai, 2009.

Dalam kes kedua, Mahkamah Sesyen Pulau Pinang membebaskan seorang juruelektrik, Chuah Guan Jiu, 22, dengan perintah berkelakuan baik selama tiga tahun dan bon jaminan RM25,000 selepas mengaku merogol teman wanitanya yang berusia 12 tahun di rumah tertuduh di Ayer Hitam pada bulan Julai 2011.

Ini antara kes mahkamah yang mendapat liputan meluas dan dikritik hebat sepanjang tahun ini.

Pindaan Kanun Keseksaan itu bakal menyaksikan mereka yang didapati bersalah merogol gadis bawah umur akan dijatuhi hukuman penjara mandatori dan tidak boleh merujuk seksyen di bawah akta lain bagi meringankan hukuman.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz menyatakan beliau mencadangkan pindaan itu untuk mengekalkan hukuman penjara mandatori mengikut Seksyen 376, dan agar hakim tidak boleh mengguna pakai Seksyen 294 Kanun Tatacara Jenayah bagi menjatuhkan hukuman mengikut budi bicara mereka.

Beliau juga berkata pindaan itu dicadang berikutan jumlah kes rogol yang membabitkan gadis bawah umur adalah tinggi, selain melindungi mereka daripada terdedah kepada jenayah tersebut.

Rogol statutori ditakrifkan sebagai kes di mana seorang lelaki melakukan hubungan seks dengan seorang gadis di bawah umur 16 tahun, dengan atau tanpa izinnya, yang membawa hukuman minimum penjara lima tahun maksimum 10 tahun dan sebatan, jika sabit kesalahan.

petikan : mstar

sekarang nie semakin takut dengan gejala semua nie .. anak2 kita semakin membesar , nak2 yg ada anak dara macam akak , selalu ingatkan anak2 bila balik sekolah make sure ada org lain bersama2 .. jgn bawa basikal sorang2 atau berdua sahaja .. risau .. tapi insyaallahh harap2 semua perkara x baik dpt dielakkan ... harap2 begitulah kan ... aminnnnnnnnnnn



SUPER CAR ACTION D UNTUK ZAHRIEN

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

salam semua

aduhhh sedikit tekanan di hari ISNIN terakhir 2012 nie .. mana tidaknyee , dah lah sepanjang jalan hujan sahaja .. bila sampai opis sahaja blackout lak ! .. aduhh semua x leh guna , komputer sampai lah ke aircond ! ... huhuh tension2 ... menguji kesabaran betul ekek ..

ok back to topik entry akak hari nie ... last 2 weekand kann kami ke hsp untuk melawat ayah akak . Seterusnya kami ke Kuantan Prade untuk beli kasut sek amanina , maklumlahh kaki saiz besar , soo di pekan memang puas cari tapi x ada .. soo petang tuu lepas melawat ayah , kami semua ke The Store ... dlm akak mencari kasut buat amanina tuuu .. rupenya2 zahrien dah berjanji dengan ayah su dia utk sesuatu ....

hurmmmm bertuah punya anak ... dia berjaya bodek ayah su dia untuk belikan dia kereta mainan nie ! ... ahahhaha murah rejeki ko dik , belanja anak buah kooo .. insyaallahhh ada rejeki aku lak nanti .. aku lak belanja anak koo .. ... bukan main suke zahrien masa nie ... TETAPI masa nie kan , dia sebenarnya dah rambang mata ... bukan rambang mata dengan mainan kereta lain .. tapi dia dah rambang mata nak pilih antara kereta atau helikopter ... bila adik akak tanye tokey tuu .. heli mahal sangat lahh pulak ... paling murah punnn rm 150++ ... wah2 .. x yah lah kan .. membazir sahaja .. lagipun bila tgk controler dia lebih kepada orang dewasa ....

maka lepas tuu ..ambillah ayah su dia kereta mainan super car action D nie ... boleh tahan besar , kalau hubby akak x belilah .. harga pun boleh tahan .. berbaloi dgn saiz kereta tuu ... sib baikk lahh adik akak yg belanja .. kalau akak ... x beli lahhh ... rasa sgt2 membazir ...

 maklumlahhh zaman akak kecik2dulu .. memang x merasa nak beli mainan macam nie .. even masa amanina dan sabriena kecil dulu punn .. x ada mainan besar2 macam nie ... sebab tuu bila ayah su mereka belikan kepada zahrien , dua kakak2 nyee tuu pandang semacam aje kkekeke .. bila tanye .. mereka cakap ..
 " kenapa lahh ayah suu membazir .. baik belanja kami makan ! kenyang jugak " muahahhahaha see ....

 elehhhhhhh wajah malu2 konon ..bila dpt tuuu duk berjanjilahh ayah su nyee suh anak saudaranyee ini main baik2 ... jgn ganas sgt ! ... sebab kalau dah jahanam .. konpermmm ibu x akan beli lagi ... yes ! ... betul sgt2 lah tu !!!!!!!!! ....


hurmmm suke sgt tgk pic nie .. tgklah dua beranak nie ... cara jalan tuu sama sahaja .. nie masa di masjid besar kuantan , dari mall tuu kami singgah masjid untuk solat ...zahrien skrg dah pandai , setiap kali ayah nak sembahyang dia akan tanye dan akan ikut .. tapi ada MOOD lahh kan .. macam petang tuu , dia sendiri nak ikut ... ekkeek .. macam2 hal anak2 nie ..

tapi akak ingat semua kata2 nasihat dan pengalaman pelakon WARDINA aritu .... walau bagaimana sekalipun , kena ingatkan anak2 utk solat , walau lambat .. janji sembahyang jgn lupe .. ;)

ps : huhuu sejak semalam mlm , anak2 akak x der di rumah , mereka ke rumah kakak akak di peramu ... sunyi sepilahh rumah ... tinggal akak dan hubby sahaja ... :( tulah dia ... bila mereka ada .. akak naik pening , bila mereka x der nie ..sunyi sepi lak rumah tuu .. huhuhu



Sunday, December 30, 2012

SYUKUR BILA ANAK-ANAK DAH BESAR

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

salam semua

ok .. tadi petang amanina dan sabriena ada cakap ngan akak nak buat minum petang utk akak dan hubby ... kebetulan tok ummi mereka ada beli bebola dan ayam tempura di giant .. soo akak cakap lahh , ok jugak .. dah lama x makan kan .. soo inilah hasil dari anak2 dara akak .. 

amanina goreng semua nie ... si anggah pula buat air teh ! .... alhamdulillahhh anak2 dah pandai skrg nie ... ;)


 pau kacang frozen tuu tergaring lah pulak .. ekkeke ... memang suke grg macam tuu , lagi garing lagi sedap pau kacang tuu ...

syukur sgt2 .. bila anak2 dah besar2 nie .. semua dah boleh harap , sabriena pula dah pandai masak nasi .. alhamdulillah , dah banyak kali juga dia masak nasi .. mula tuu x percaya juga .. tapi bila hubby cakap anggah yg masak .. dan akak pernah nampak .. barulah percaya yang anak2 dara akak semua dah boleh diharap .. 

sabriena tahun depan masuk darjah 3 ... kakak pula masuk darjah 5 ...
oh legaaaaaaaaaa bila anak2 dah besar nie ... dah banyak yang boleh diharap ... kalau bab2 lipat kain nie punn akak dah x amik port ... akak lipat kain akak dan hubby sahaja .. kain2 mereka lipat sendiri , kalau yang zahrien punya selalu mereka gilir2 lipat .. ahhaha kelakoor .. yelah x nak gaduh2 kan ..

dan kakak pula dah pandai kalau goreng telur , goreng sayur2 nie ... ada masa2 akak sediakan bahan sahaja .. lepas tuu akak ajar kakak goreng .. taruk apa lepas nie dan lepas nie .. alhamdulillah .. dah semakin pandai .. bukan ape .. kalau akak sakit sok2 , kalau ayah dia x der , mereka dah boleh survive sendiri .. skrg nie punn kalau zahrien nak makan , memang kakak2 dia lahh yang tlg tengokkan .. haaaaaa satu lagi kalau uols nak tahu .. zahrien skrg dah pandai buat susu sendiri uolsssssssss ! haaaaaaaa jgn x caya .. dia cakap kalau suruh kakak .. lambat sangat dia nak minum , last2 dia buat sendiri , masuk dlm cawan , masukkan air dan kacau sendiri ekkeke ... 

fuh ! ... leganyaaaaaaaaaaaaaaa ibu ! ;)) teringat lak kata2 mak akak dulu .. banyak kelebihan bila kita beranak jarak2 nie .. bila yg sulung dah besar sikit , dah boleh tlg tgkkan adik ... dan bila yg anggah dah besar , lagi senang bila ada adik , mereka berdua dah boleh tgkkan ... ada benar juga kata2 ummi akak .. sib baik akak ikut kata2 ummi akak , beranak jgn terlalu rapat .. yg senang nyee akak .. bukan org lain kan ... alhamdulillahhh berkat ikut kata mak dan nasihat orang2 yg lebih berpengalaman ( nenek & tuk sedara ) ......


SUPERSTAR ASTRO CERIA : KINI DI KEMUNCAK AKHIR

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

salam semua

pasti ada diantara anda yg mengikuti rancangan ASTRO Mustika HD Saluran 134 yang mencungkil bakat kanak-kanak SUPERSTAR x sabar2 macam akak untuk menonton episod KEMUNCAK AKHIR : SUPERSTAR kan kan kan .. ekke .. ade ke ..

yelah akak memang dari dulu minat menari .. soo bila ada rancangan yang melibatkan tarian macam nie .. memang akak akan ikuti .. paling seronok sbb rancangan nie mengetengahkan bakat kanak-kanak dalam tarian .. memang menakjubkan lah bakat2 mereka nie ... menari macam penari professional .. budak2 kann mudah dpt ! ... dah lah minat ...........  


Siapakah yang bakal menjadi 'Juara Superstar' buat julung kali pertama? Adakah Leeleesm, Secrets, A&M atau Gemersik Tari? Saksikan pentas akhir Superstar yang pasti menyajikan pelbagai gerak tari luarbiasa.


episod KEMUNCAK SUPERSTAR
akan berlansung jam 11.00 pagi ini ( AHAD ) di
MUSTIKA HD SALURAN 134 ..

jom !!!!!!! sama2 kita saksikan siapa yang akan menjadi juara ..
akak minat kumpulan LEELEESM !   



CANTIKNYA ANNE NGASRI DALAM PERSALINAN MAJLIS NIKAH

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

salam semua

dia nie memang cantik .. x make up lagi cantik .. memang adore betul kat anne nie !
tahniah anne .. semoga kali nie berkekalan lah yee 

   

malas nak cakap banyak ! .. ahhahaha dah jodoh kan .... janji ati suke .. nak tunggu yang handsome dan kacak belum menjanjikan bahagia .. sooo terima lah , janji boleh bahagiakan diri sendiri dan anak ;)

KANAK - KANAK 2 TAHUN MAUT DITETAK IBU SAUDARA

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

salam semua

aduhhh emonya baca berita pagi2 nie .. huhuhu sedih dengan berita yang melibatkan kanak2 ... sedih dan pilu mengenangkan betapa sakitnya kanak2 ini sewaktu nyawanya di hujung mata ... semoga arwah kanak2 ini tenang disana .. aminnnnnnnnnnnnnnnn


Kanak-Kanak Dua Tahun Maut Ditetak 
Ibu Saudara


BALING: Seorang kanak-kanak berusia dua tahun maut dipercayai ditetak ibu saudaranya yang dikatakan menghadapi masalah mental, di rumah neneknya di Kampung Kejai di sini Sabtu.

Muadz Mohd Izwani meninggal dunia dalam perjalanan ke Hospital Kulim dalam kejadian kira-kira pukul 10.30 pagi itu.

Kanak-kanak tersebut dibawa oleh ibunya Faizah Ideris, 27, yang tinggal di Perlis ke rumah neneknya.

Menurut polis, kejadian berlaku ketika ibu mangsa sedang memandikan kakak mangsa di bilik air dan apabila dia keluar dia mendapati kakaknya itu sedang menetak Muadz.

Dia yang cuba menghalang turut ditetak dan cedera di tangan dan kepala.
Suspek yang berumur lingkungan 30-an telah ditahan.
Punca kejadian tidak diketahui. - BERNAMA


Saturday, December 29, 2012

PELAJAR PINTAR : NUR AMALINA PULANG KE TANAH AIR

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

salam semua

dah lama x dgr kisah pelajar cemerlang kebanggan malaysia nie .. Nur Amalina , ye .. yang pernah mencetus kan kontroversi sewaktu dia tgh study di Edinburg Australia ... akak terbaca artikel mengenai dia baru2 nie ... dia ada pulang ke malaysia bertujuan untuk reniew visa pelajar dia ..


Nur Amalina, pelajar cemerlang 17A1 serta penerima Anugerah Maulidur Rasul 1426H/2005 pernah menjadi kontroversi sebelum ini.

Kini pelajar tahun akhir jurusan perubatan di Universiti Edinburgh, Scotland pertama kali tampil bersama rambur ‘kaler’ dan meluangkan masa kira-kira dua jam berkongsi pengalaman serta tips belajar bersama pelajar Kolej Perubatan Di Raja Perak Universiti Kuala Lumpur (UniKL RCMP) 25 Disember lalu.

“InsyaALLAH pada satu hari saya akan pulang ke Malaysia dan berkongsi ilmu kepada anak tempatan yang bercita-cita untuk menjadi doktor,” kata Nur Amalina.


“Ini merupakan kali pertama saya adakan sesi interaksi bersama mahasiswa di negara ini selepas lapan tahun melanjurkan pelajaran di luar negara.

“Tujuan utama saya pulang ke Malaysia adalah untuk memperbaharui visa pelajar. Kebetulan, Pengerusi UniKL RMCP, Datuk Dr Adham Baba tawarkan saya mengadakan sesi ini,” katanya.


petikan : DISINI


walau siapa pun dia .. apa yg dia buat , selagi dia x melanggar etika sebagai seorang gadis dan masih muslim... akak tetap menyokong dia ... sekurang2nya dia berusaha untuk berjaya dan menaikkan nama malaysia dimata dunia kan ... pelajar melayu , islam yang cerdik .. akak bangga dengan dia ...

mengenai kejutan budaya dia tuu .. biarlah .. selagi dia masih boleh mengawalnya .. kita terus lah bagi sokongan terhadap dia ... lagipun dia masih ada ibu yg akan memantau keadaan dia kan ;)

soo sama2 kita doakan agar dia terus cemerlang dan berjaya membawa nama malaysia di mata dunia .. dan paling penting dia akan balik untuk menyumbang sesuatu buat negara ! ... ;) ye dok .............


JEMPUT BILIS : JEMPUT MAKAN !

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

salam semua

petang2 nie kalau jamu selera dengan jemput2 ikan bilis macam nie sedap kan .. mood nak bersantai sahaja .. kebetulan akak masak sambal tumis sardin semalam .. soo petang nie .. menjemput lah ;)




selamat menjamu selera semua !

uolss buat ape petang2 nie .. akak plan ngan anak2 nak ke kebun pak saudara akak .. kutip buah rambutan anak sekolah layie ..... banyak dah masak rupenya ! ';)

SYAFIQ YUSOF BERTUNANG !

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

salam semua

ha uols tahu tak pasal berita nie .. akak baca dah lama juga .. last week rasanya .. duk dalam draft nie nak publish x publish2 .... x sangka lak adik samsul nie bertunang dulu dari dia .. apa2 punnn tahniah lah kan ;)








bertuah badan lahh budak perempuan nie kan ...
dpt anak jutawan layie .... ;)



TANAH RUNTUH DI BUKIT SETIAWANGSA

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

salam semua

BUNGLO MEWAH TERPERANGKAP


KUALA LUMPUR: Ratusan penduduk Bukit Setiawangsa dikejutkan dengan bencana tanah runtuh yang mengakibatkan sebahagian besar benteng konkrit yang dibina pada lereng bukit terbabit runtuh, semalam.

Benteng konkrit setinggi kira-kira bangunan 25 tingkat itu dilaporkan tiba-tiba jatuh dan menimbus satu-satunya jalan keluar masuk ke Taman Puncak Setiawangsa, kira-kira pukul 10 malam tadi.
Malah, sehingga lewat malam tadi, pergerakan tanah di situ masih berlaku dan situasi difahamkan kritikal hingga memaksa sekurang-kurangnya penghuni di empat banglo mewah di puncak bukit berkenaan di arahkan keluar.

Difahamkan antara penghuni yang terlibat adalah keluarga Ahli Parlimen Setiawangsa, Datuk Seri Zulhasnan Rafique; keluarga Duta Khas Malaysia ke Amerika Syarikat, Datuk Seri Dr Jamaludin Jarjis serta seorang warga asing bernama Maulana.




 

Penolong Pengerusi Persatuan Penduduk Puncak Setiawangsa, Fauziah Jamaluddin, berkata hanya penghuni di perumahan Jalan Puncak 2 yang terlibat dalam kejadian itu dan mereka telah diarahkan keluar segera.


"Sekurang-kurangnya ada 15 rumah mewah di jalan berkenaan dan mereka yang terjejas akibat tanah runtuh di benteng terbabit.

"Lebih kurang 200 rumah lagi di sini tidak terbabit tetapi satu-satunya jalan yang menghubungkan Taman Puncak Perdana tertimbus dan setakat ini kami masih belum dimaklumkan keadaan sebenar," katanya ketika ditemui di lokasi kejadian, semalam.

Difahamkan, rumah milik individu bernama Maulana paling terjejas teruk kerana terletak paling tepi dan berdekatan dengan lereng tersebut.

petikan : hmetro


aduhhh hai takut rasanya .. yelah kebetulan skrg nie baru je lepas hujan lebat dan banjir , memang tanah x stabil .... kebarangkalian terjadinya tanah runtuh sangat tinggi ... hurmm sape2 yg buat rumahd an duduk di tempat2 tinggi nie kenalah berwaspada .. sejauh mana bagusnya konkrit yg dibina x akan setanding dengan kuasa allah ... tu baru sikit gegarnya ... kalau banyak ! subhanallahhhhh ....

harap2 x ada lah yg melibatkan jiwa .. kalau akak lah kan .. x der nyee nak duduk rumah diatas bukit atau di lereng2 bukit nie ... dah tahu risiko dia lebih tinggi berbanding duduk di rumah teres atau biasa2 sahaja ... sooo kena lah fikir .. dah bagi akal fikiran kan huhuh




Friday, December 28, 2012

APEX & LEUINEY SELAMAT BERNIKAH

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

salam semua

selamat sudah pernikahan Apex & Leuiney nie .. alhamdulillah semoga 
mereka kekal bahagia !


 
pic : Oh bulan

Tahniah diucapkan pada pasangan pengantin baru, Khairul Fahmi Che Mat (Apex), 23, dan juga Leuniey Natasha, 21.
 
Diijabkabulkan oleh Imam Tua Mukim Pasir Pekan, Ustaz Ab Ghani Ab Talib, hanya dengan sekali lafaz sahaja Apex dan Leuniey telah sah bergelar suami isteri sekitar jam 10.25 pagi tadi. Majlis pernikahan pasangan mempelai ini telah berlangsung di kediaman pengantin perempuan di Pasir Pekan, Tumpat, Kelantan.

Rombongan pihak lelaki yang dihadiri oleh ahli keluarga Apex telah menghantar 7 dulang hantaran bersama mas kahwin berjumlah RM19,000. Antaranya ialah kain sepasang, minyak wangi, alat solekan serta jam tangan, beg tangan, kasut, cincin serta sirih junjung.

Manakala pihak Leuniey pula telah membalas 7 dulang hantaran berupa kain sepasang, jam tangan, kasut, minyak wangi, cincin dan sirih junjung, dompet serta tali pinggan dan kemeja.


petikan : murai

BILA AMANI BALIK KE KAMPUNG

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

salam semua

taraaaaaaaaaaaa ekek dah macam doremon lak .. aduhh nie dah lama x cerita kisah princess sorang akak nie kan .. anak buah akak Nur Amni Adriana .. lsat week dia ada balik kan .. akak cerita yg ayah akak masuk wad , adik akak amik cuti utk tgk ayah di wad .. soo memang anak2 sukelah bila tahu amni nak balik .. terutama sekali anak teruna akak sorang nie ... adehhh aksi x menahan langsung ekeke 

dan amni punn dah pandai skrg nie .. duk sebut2 abang .. bukan main keletah layie ... sejak dah ada mulut nie .. waduhhh kalah abang zahrien .. ekke .. malas nak cakap banyak2 kan .. meh kita tgk sebahagian .. sebahagian yeee repeat again ! ahhaha nampak sgt pic mereka berdua nie berlambak dlm draft2 akak nanti muahhaha .. 

ok ... layan !


baiknyee landing kan .. masa nie abang zahrien tgk nonton .. sekali amni dtg .. 
landing kat abang nyee ... soo abang ape layiee .. kemain suke .. akak lakk terus grab kamera akak .. ;)




geram tak ????


dan akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ahahhaha x menahan bila tgk pic nie , adik sudah naik atas abang ! ... lepas syok2 landing tuu , zahrien terus peluk .. bila peluk sedar2 amni dah ada atas zahrien .. ahhahaha sabor je anak haku nie kan ! ....

pic nie nak kena simpannn baik2 .. bila mereka dah besar , kita kasi mereka tgk .. tgk macam mana muke mereka2 nie ahahhaha .. adehhh x leh pandang lama2 lahh ;)

Labels

Suke (845) Makan - makan (411) Renungan (388) Hiburan (288) macam - macam (283) family (274) anak-anakku (237) Dunia (219) artis (204) Wanita (195) Tentang Aku (181) Familly (138) sedih (120) Syukur (108) Tips Kesihatan (86) Kawan - Kawan (85) Blogger (65) Info (63) GA (56) Majlis Kawin (55) Holiday (51) sedap (48) Tahniah (43) Contest (41) Diet (40) anak (39) anak-anak (39) Lawak (37) putra muhd saiful zahrien (36) Herbalife (35) anak saudara (35) puasa (34) Bday (30) Raya (27) nuffnang (27) suami isteri (27) lelaki (26) Teladan (23) blog (23) Pelik (22) hari raya aidilfitri (18) Award (17) jalan-jalan (17) Kasihan (16) By Hubby (15) Rintihan (15) Petua (13) Tips (13) Tips Kekeluargaan (13) Tips kecantikan (13) nur amni adriana (13) tips anak - anak (13) Benci (12) Sakit (12) Tanggungjawab (11) putri nur fatin sabriena (11) Al-fatihah (10) ibu bapa (10) meninggal dunia (10) putri nur fatin amanina (10) Kad Ucapan (9) Kenangan (9) Segmen (9) Terharu (9) kehidupan (9) pekerjaan (9) perkahwinan (9) awana kijal terengganu (8) berpuasa (8) tragedi (8) Bangga (7) Bloglist (7) Kagum (7) amalan (7) hari raya aji (7) kasih sayang (7) Tak Maafkan (6) cantik (6) kelebihan puasa (6) remaja (6) terima kasih (6) tips ibu mengandung (6) Perayaan (5) ULANGTAHUN (5) ayah (5) beriadah (5) menang (5) pemimpin (5) ustaz azhar idrus (5) Berangan (4) Friends (4) Hadiah (4) akhir zaman (4) hari bapa (4) pelajaran (4) persoalan hati (4) sekolah (4) Hari Ibu (3) Outing (3) mandi manda (3) panduan utk anak (3) biskut raya (2) keluarga (2) motivasi diri (2) ustaz Don Daniyal (2)

HUBUNGI SAYA KERANA SAYA SUDAH BERJAYA HILANG 24KG DLM MASA 8 BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...