Thursday, February 9, 2012

subhanallah APA yg DAPAT ?? apa yg RASA ??


salam semua

apa lagi yg dpt akak katakan disini adalah kesedihan yg amat sgt .. melihatkan keruntuhan akhlak yg sgt2 menyedihkan di zaman yg dah di penghujung ini .. sedih , kerana ini berlaku di bandaraya besar KL .. 

dimana penguatkuasaan dan jabatan2 agama yg terang lagi bersuluh nampak akan perkara2 ini ..  membuta kan mata ?? membutakan hati ?? mengkakukan tangan dan kaki ?? semua ini nak disalahkan masyarakat ke ?? kenapa tidak dibendung tempat2 macam nie dari dibuka dan beroperasi ?? ini yg dinamakan arus perkembangan kemodenan ?? ini yg nak diterapkan ?? 

kalau tidak dibenteras dan dibendung , manakan masyarakat sedar akan baik dan buruk nyeee perkara2 ini .. pengaruh sekeliling ini amat2 mempengaruhi kita .. jgn disalahkan didikan dari ibu bapa kita jika pemimpin membiarkan perkara2 begini berleluasa , tidak ketatkan undang2 ..


berpusu2 utk memasuki kelab ini bila tiba malam hari


KUALA LUMPUR: Berkucupan, berpelukan dan raba-meraba sesama lelaki sambil berjoget mengikut rentak muzik menjadi lumrah di ruang tarian sebuah kelab malam di ibu kota yang sering dikaitkan dengan tempat golongan gay berpesta.

Tanpa mempedulikan suasana panas, dianggarkan hampir 200 pemuda bersesak-sesak menari terlompat-lompat sambil meneguk arak, berpelukan dan berkucupan sesama mereka tanpa segan silu sebaik muzik dimainkan.

Sebelum ini golongan homoseksual sering dikaitkan dengan hubungan cinta sesama jantina hingga melakukan hubungan seks luar tabii, namun tidak banyak diketahui mengenai aktiviti hiburan mereka.

Berdasarkan maklumat, Harian Metro melakukan tinjauan pada awal pagi Sabtu lalu di sebuah kelab malam di ibu negara dan mendapati ratusan lelaki berusia 20 tahun menari serta berpelukan ghairah sesama jantina bermula jam 1 hingga 3 pagi.

Disebabkan terlalu seronok, mereka mengajak orang yang tidak dikenali menari bersama, malah dalam suasana sesak itu ada di antara mereka ‘kemaruk’ meraba lelaki lain.

sumber : metro

jelas disini berita dipaparkan di muka hadapan  .. sudah pasti lama tempat ini dibiarkan berleluasa , beroperasi ikut suke hati .. sehingga masuk dlm berita macam nie .. baru pihak berkuasa dan berwajib nak ambil tindakan !! .. ini yg kita nampakkk ! .. yg x nampak .. 
yg x dilaporkan pula macam mana ?? 
 subhanallahhhhh apa yg " korang " dpt ?? apa yg "korang" rasa ??

42 comments:

  1. DUNIA SEMAKIN berpenghujung kak...

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah akan melindungi kita semua yer sis...Pergaulan sudah tiada batasan lagi....

    ReplyDelete
  3. tak tahu lagi nak kata apa..muga anak-anak tak terlibat sama di masa datang

    ReplyDelete
  4. ntah lah kak.apa lah yg dorg pk kan.

    ReplyDelete
  5. hurm, dorang dah x pikir baik buruk dah.. main terjah buat jerk.. astaghfirullah...

    ReplyDelete
  6. Astaghfirullah.. apa laa nak jadi budak2 skrg nie.. Moga anak2 kita tak jadi cam tuh..

    ReplyDelete
  7. tak faham jugak kenapa org melayu suka masuk kelab. erm.. sedih

    ReplyDelete
  8. baru bc psl ni tadi...kmudian bc pulak brita psl ada ltusan pd matahari...huhuhu mnakutkn

    ReplyDelete
  9. ERMM..GEGALA SOSIAL MMG MAKIN MJADI-JADI SEKARANG.. Y PENTING.. SAMA2 KT JAGA ANK2 KITA SUPAYA X TPENGARUH..BYK BTL CABARAN MBESARKAN ANK SKARANG.

    ReplyDelete
  10. baru baca pasal suara dari langit..takotnya..manusia makin leka..takotnya kalau diambil nyawa waktu kita dalam keadaan yg tak bersedia..:(

    ReplyDelete
  11. Tu la cabaran bg ibu bapa untuk mendidik anak di zaman ini dan akan dtg..Keruntuhan akhlak tu dimana2 saja..huhuhhuu..menakutkan ja kan..

    ReplyDelete
  12. takut bila tgk aktiviti2 mcmni makin berleluasa kak....

    ReplyDelete
  13. nauzubillah, disebabkan mereka, bala Allah tiba, kene pula pada yang tak berdosa kan kak

    ReplyDelete
  14. nauzubillah, dunia akhir zaman kak. semoga mereka diberikan hidayah oleh Nya.

    ReplyDelete
  15. Nauzubillah..semoga keturunan dan zuriat kita dijauhkan daripada perkara2mungkar & maksiat.
    Takut2 Allah turunkan bala kat negara kita.. Dunia akhir zaman..

    ReplyDelete
  16. ini lah syurga mereka di dunia~

    ReplyDelete
  17. ni la padahnya bila banayk sangt kelab malam..

    ReplyDelete
  18. semakin hampir kita dgn kiamat doh ni

    ReplyDelete
  19. kesian tgk remaja kini kan kak..sedih sgt seagama, sebangsa..

    ReplyDelete
  20. nauzubbillah...semoga dijauhi perkara2 mcm ni... takutkan klu dgr berita pasal anak2 muda skrg ni...huhu

    ReplyDelete
  21. kelab nyah ni kan..
    tgk dlm video metro tadi pun nek menyampah..
    mcm dok obec plak.. ishhhkkk.. bilela dorang nk insaf..
    tobat maksiat la wei!

    ReplyDelete
  22. nauzubillahi minzalik huhuhhh

    ReplyDelete
  23. pucuk pangkal diri sendiri dan hati masing2... setebal mana iman.. waallahualam...

    ReplyDelete
  24. dunia akhir zaman..hmm sedihnyaa

    ReplyDelete
  25. mcm2 golongan la skrg ni... Gay pun nak jugak wat isu semasa...adoi! ape nak jadi la dowang ni, insaflah...

    ReplyDelete
  26. huhuhu risau kita yg terkena tempiasnya kalau Allah nk turunkan bala...

    ReplyDelete
  27. setuju sgt kak.. nanti Allah turunkan bala mcm zaman nabi nuh dgn org2 yg tk berdosa pun terpalit sama... btul lah dunia makin ke pengjuhung... ya Allah...

    ReplyDelete
  28. nauzubillah.. perhatikan anka2 kita semua..

    ReplyDelete
  29. ...manusia akhir zaman......
    membuat dosa dgn terang-terangan..betapa tersasarnya dari landasanNya....Moga diberikan keinsafan...

    ReplyDelete
  30. huhu..bukit bintang..penuh dgn seribu satu kisah kak..nak lalu situ jalan kaki, mmg tak la..seramm..

    ReplyDelete
  31. dunia diakhir zaman..moga2 terbuka hati dorang kat luar sane utk kembali ke jalan Allah

    ReplyDelete
  32. kat KL nih mmg tak sunyi dgn kelab2 mlm yg berlambak nih kak...harap dorang semuo nih ditunjukkan jln yg bonar la...

    ReplyDelete
  33. Dunia akhir zaman kak..
    ;)
    Happy weekend!! ;)

    ReplyDelete
  34. dh habis pompuan ka dlm dunia ni??

    ReplyDelete
  35. semoga dijauhi perkara2 sebegini dari anak2 kita..

    ReplyDelete
  36. dunia akhir zaman..

    macam2 berlaku sekarang...memang sedih lau baca surat khabar...mcm2 hal ada kn kak...

    ReplyDelete
  37. sedih tul ngan derang ni
    lagi sedih sapalah mak bapak derang ni
    nak kata ada akai..tu dia tuhan dah bagai akai..tp dok kalut nak buat mende2 ni semua...rs depa ni humban terus dlm lokap then bg motivasi cukup2

    ReplyDelete
  38. salam..

    dunia akhir zaman..

    ReplyDelete
  39. realiti dunia sekarang kan kak..~

    ReplyDelete
  40. Doa agar negara kita tak ditimpa malapetaka... Amin...

    Di sini lg hebat kak, mengalahkan US...ngeeeee

    ReplyDelete

Komen apa sahaja , tapi janganlah sehingga menguris hati empunya blog ATAU sesiapa sahaja ye !
HAPPY BLOGGING & THANKS FOR COMMENT

Labels

Suke (845) Makan - makan (411) Renungan (388) Hiburan (288) macam - macam (283) family (274) anak-anakku (237) Dunia (219) artis (204) Wanita (195) Tentang Aku (181) Familly (138) sedih (120) Syukur (108) Tips Kesihatan (86) Kawan - Kawan (85) Blogger (65) Info (63) GA (56) Majlis Kawin (55) Holiday (51) sedap (48) Tahniah (43) Contest (41) Diet (40) anak (39) anak-anak (39) Lawak (37) putra muhd saiful zahrien (36) Herbalife (35) anak saudara (35) puasa (34) Bday (30) Raya (27) nuffnang (27) suami isteri (27) lelaki (26) blog (24) Teladan (23) Pelik (22) hari raya aidilfitri (18) Award (17) jalan-jalan (17) Kasihan (16) By Hubby (15) Rintihan (15) Petua (13) Tips (13) Tips Kekeluargaan (13) Tips kecantikan (13) nur amni adriana (13) tips anak - anak (13) Benci (12) Sakit (12) Tanggungjawab (11) putri nur fatin sabriena (11) Al-fatihah (10) ibu bapa (10) meninggal dunia (10) putri nur fatin amanina (10) Kad Ucapan (9) Kenangan (9) Segmen (9) Terharu (9) kehidupan (9) pekerjaan (9) perkahwinan (9) awana kijal terengganu (8) berpuasa (8) tragedi (8) Bangga (7) Bloglist (7) Kagum (7) amalan (7) hari raya aji (7) kasih sayang (7) Tak Maafkan (6) cantik (6) kelebihan puasa (6) remaja (6) terima kasih (6) tips ibu mengandung (6) Perayaan (5) ULANGTAHUN (5) ayah (5) beriadah (5) menang (5) pemimpin (5) ustaz azhar idrus (5) Berangan (4) Friends (4) Hadiah (4) akhir zaman (4) hari bapa (4) pelajaran (4) persoalan hati (4) sekolah (4) Hari Ibu (3) Outing (3) mandi manda (3) panduan utk anak (3) biskut raya (2) keluarga (2) motivasi diri (2) ustaz Don Daniyal (2)

HUBUNGI SAYA KERANA SAYA SUDAH BERJAYA HILANG 24KG DLM MASA 8 BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...